follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 29 May, 2013 at @ 11:59 PM, you can leave your comment (0) (0)
kau aku panggil sahabt
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
semalam aku dengan gediknya melawat SMK Sri Gading, menggedik pakai baju pengawas balik. Aku datng pagi-pagi k aku blur taktahu nak pergi mana. Nasib abik ade Mel!! Ok, dia baik! Dia yang temankan aku pergi 4SC1! K aku lupa, 4SC1 dengan 4SC2 kan dah pindah! -__- aku masuk kelas Fizik 4SC2 memandangkan Ana, Ika, Medan, Zu, Fit, Midah, Nad, Huda dan Humai semua ade kat situ. Aina yg duduk SC1 memang datang lambat ea? dan Humai dengan Dayat, MEMANG EA WEI?! MEMANG KENA LANGGAR PERATURAN. PADAN MUKA KENA TAHAN DEKAT GUARD LLEPASTU KNA HALAU BALIK :p !!


WE ARE DOING GWIYOMI! hehe one two three four five!



rindu dekat baby medannn! xD



masalah bro? fight with us! kami senior dorm Al Amanah. w/ KD and PKD dorm5! cc Eja and Sasa!



dekat SESERI tak ade keropok lekor Sri Gading! and aku dah makan kerepok SESEGA yang sedap tu! cc Meja Ika Jurkkkk.



Sayyy eat! Hazwan menyorok xD!



Pou tu pou belaan Ameen tapi yang main Hazwan xD!



Akuu Dayat dan Bangi. Dayat cakap muka Bangi ni macam budak Sasem? haha, macam macam la kau Yat.



Zu dengan Bangi. Akmall says:"weh geli je tunjuk muka mcam tu!". Bangi balas:"dah ini je muka yang aku ade."



Amin Aku Ika Dayat. aku suka gambar ni sebab Amin yang ajak buat gwiyomi dulu. Comel je Ika tutup muka lol lol lol.



Ameen buat peace belakang Ika Dayat.




Gambar ni aku sukaaa! Actually ade gambar lagi cantik, tapi aku lagi suka gambar ni!



Tahniah la Zue ade orang bagi gelang -___-.



Hanya aku sorang je memakai baju sekolah sampai ke petang. Gila la!

and satu lagi, thanks kepade kawan aku, ye kawan aku sebab ayat kau memang buat aku rase terharu gila-gila. berkomunikasi dengan kau macam tiga tahun dulu memang bagi aku sangat menggembirakan. Aku nak mintak maaf lagi sekalli sebab dulu aku banyak buat jahat dengan kau. Hahha, sorry again tt_tt Nextt time, aku bagi kau dengan kawan kau yg dekat dorm 35 tu flyers!

and dayat, zu, ika thanks sangat sangat bagi aku galkkan kekuatan untuk memberanikan diri, merendahkan ego yang tinggi melangit. terima kasih, aku tak tahula apa jadinya kalau korang tak de:/ thanks kawannnnn :*



This totally make my eyes cry.

Diktaktor yang punya hati yang lemah! Lala.

Labels: , , ,