follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 25 May, 2013 at @ 11:31 PM, you can leave your comment (0) (0)
Hari Guru SESERI 2013
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


Nilah pemandangan ang terpaksa aku hadap hari-hari, ughh. Hei. Lama gila aku tak tulis entry baru kan? Haha, sebab utama adalah, terlebih rajin. Harini aku tak nak pun cerite melebih. Aku nak spam gambar jelah, biar gambar yang menjelaskan segala-galanya. Hari Guru SESERI telah disambut dengan Grandnya pada hari yang-aku-sebuk-duk-fikir-nak-balik-Johor. first of all, Rabu malam Khamis, aku and probis-probis Seseri ang lain dah penat buat peluh dengan menolak meja meja Dewan Makan. ye, buat dekat DM sebab DGP renovate!



Semangat 4Gastisia 2013. Never be replaced!



Ketua kelas 4G, Yana. haha dan dikelilingi probis-probis terhandal!



Inilah 4G. Pantang bergambar. Walaupun bukan dengan kamera sendiri :P



yang ber-Love tu sangat sakai. k sakai. Haha be Ipah, Ipah dah nak balik Ganu dah ~



Didi-SA-Ajjmal. hek eleh memasing gedik terlebih.



Terasa macam muka aku suci je dekat depan tu. muahahahaha \evil laugh/.



nampak aku kat mana? Ye aku yang terselit tu TT_______TT.

then, bila 4Gwiyomi telah dituduh mengecohkan dewan makan semua menggedik nak photoshoot kat luar pulak, walaupun bukan kamera classmates sendiri, AAAA ape kami kesah. Asal muka kami ade dalam kamera tu.



Spot me! hahah, peace!.



Ni bergambar dengan Ketua Pelajar SESERIIIII, Kak Yana ( shawl meroon ) dan PKP SESERIII, Kak Syiro ( bawal pink ). Hhaha, idk why tapi semua orang sibuk samakan aku dengan Kak Yana -__-".



Si mulut-mulut kecoh 4G. Tanpa diorang kelas senyap, tanpa diorang jugak , tak tahulah jadinya -__-". Be ware, diorang ni semua galah-galah k.



Tu diaaaaa, Pengetua SESERI. big applause for you, btw thanks Datin sebab bagi balik KB kitarang masa naik cuti semester ni. Ini semua hasil penat lelah Seserian untuk buat majlis yang wowww!



Ni sebenarnye part paling best. Bila hero-hero Seseri, Cikgu Hadip ( tauke cooblog ) dan Cikgu Amin ( blogger famous ) buat show. Gelak sakan aku gelakkan depa. Nanti kat kelas Fizik memang kena bahan la Cikgu Amin dengan 4G. Dan dia pulak komfirm gelakkan jawapan essay Fizik aku. Alhaii -_-".



and last spamming, mak, kakak, abang, adik Brassidium 3. The happening dorm wwhich we ever meet in SESERI. haha, try to spot me!

tapi dalam keriangan gelak tawa berdekah hahaha gelakkan show orang, tetibe teringat pulak dengan persembahan yang aku pernah buat dua tahun lalu, siape tak ingat kan? buat show sampai dua kali gare gare sistem sound yang tak berapa nak bagus masa tu.



Selamanya dalam ingatan. Akan aku ingat kita sama-sama buat persembahan masa ni!



siapa ingat lagi lagu ni? angkat tangan! haha, part Nakalnya diriku ...~~ paling tak boleh blah!
aku rasa dah tak tahu nak cakap apa, battery laptop memang mintak kaki sebab tak mampu bertahan lama. Assalamualaikum.

Yang merindui zaman form one two three four di SESEGA,
e-XOXOXOXOXOXO.

Labels: , , , , , ,