follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 05 January, 2013 at @ 6:48 AM, you can leave your comment (1) (0)
sekolah :3
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته

tadi aku ingatkan nak tukar skin, tapi malas sebab aku feed up cari background warna yang comel tak jumpa. lepastu aku lupa nak buat back up untuk skin lama, nasib baik aku belum tekan save lagi, nasib baik.

last week, masuk hostel, dapat dorm atas. hahah, Zulaikha sebagai Ketua Dorm, KD yang berdedikasi dan disayangi, sentiasa ada bila diperlukan. Zu memamng KD terbaik terbaik terbaik. aku satu dorm dengan adik adik form two dengan form one. lahai , comel je layan adik form one yang homesick.

kelas pulak, 4sc1. kerja main redah pilih course! alaaaa, aku macam menyesal tak pilih akaun! TT_TT tapi oklah tu amik sains tulen, duduk dengan Dayat eh Anggur eh eh? hahah! kawan aku yang dekat smk dato seth ambil sains sukan, sains ape je tu? macam best je ._. Lol. Tahniah kepada Ana yang dapat satu kelas dengan King Wow! Unung ah untung sebab nama hang berdua je dekat novel Melunas Rindu. Jely k jellyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

tadi aku ada main ps lepastu eplore benda baru. macam best je. ingatkan nak buat lagi tapi bila ingat esok dah ahad, lepas tu hostel minggu depan tak balek sebab orentasi kononnya ttapi aku nak balik sebab aku malas nak kena baling dengan telor. hahahahah, bye! Adios. Wassalam

p/s; annoying banget dengan kaki pengcopy gitu, triple yakkksssssssssss!

Labels: , , , ,