follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 28 December, 2012 at @ 11:54 PM, you can leave your comment (0) (0)
randomly post
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
sebenarnya aku ada je nak post hari ni dn aku combine kan semua dalam satu entry.

#1 Sekolah dah nak bukak! ._.

oh, ni sememangnya semua orang tahu. to be honest, aku memang tak sabar nak balik asrama sebab aku dah rindu ramai orang dan ramai yang text aku cakap rindu aku jugak Lol .__. hehehe, Ika, Umai rindu hangpa jugak -,- then ada orientasi untuk tingkatan empat masa minggu pertama, lepastu kene pilih aliran untuk menengah atas, dengan tak pikir panjang aku ambil sains tulen. \macam pandai sangat je aku nak handle science stream tu Lol/ lepas tu? lepas tu aku akan teruskan kehidupan sebagai puteri di istana kayangan pengawas yang tak rela :/ ini semua sebab aku nak sijil berhenti sekolah aku ada tertulis jawatan sebagai "pengawas" bila dah form five

aku pun makin menyampah dengan jerawat kat muka aku ni yang makin dihalau makin banyak -,- nanti. lagi satu, aku memang nak tahu sangat ahli dorm unttuk tahun 2013 nanti. ahh, aku nak yang sporting macam tahun tahun lepas ._. hmm, kelas mungkin akan bercampur kan? tak semesttnya kelas aku nantii semua 3rk1 jugak ;AAAAA; lmao. \mental breakdown/.


#2 sunhwa ... ei! ._.

Lol dengan berlagaknya aku buat gif entah watever Lol ni atas alasan bosan. tapi sememangnya hati aku jeles dengan full video music tu. Sunhwa ni memang nak kena ahh! eh wait ._. apa hak aku pulak nak sakit hati bagai ni? ape dengan aku ni! Thhanks kepada Akak Nana for the texture freebies.


#3 azam 2013 ._.

sepatutnya aku post menda alah ni masa tahun baru hijrah haritu, tapi oleh sebab azam 2012 baru saja tercapai pada 19 Disember lalu so aku buat keputusan post harinie;

Secret.. Secret.. Secret.. secret : nak masuk Seungri High School ;3 Secret.. will coming..
\apa functtion aku letak menda alah ni kalau semua secret/ haish -.- semalam aku tengok kbs gaeyo daejun part-1 dekat tv je sebab malas nak streaming. buffer here and there.

aku tak tahu kenapa sejak akhir-akhir ni rajin bukak laptop. hmm, mungkin sebab Torch kot. hahah!

aku perasan entry ni makin lama makin pendek perenggan nya. adios. Wassalam

Labels: , ,