follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 17 December, 2012 at @ 6:10 AM, you can leave your comment (0) (0)
pmr .-.
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
comel je Lol Kai dengan Sehun gelak gelak dalam gifs atas tu sedangkan hati aku serba tak kena fikirkan pasal hari Rabu ni. Kai dengan Sehun, aku jeles dengan kegembiraan kalian /mental breakdown.

wah, siap trendingkan lagi lol pasal pmr punya result hari rabu ni. aku rase yang tiga bawah sekali tu pun ada kait mengait pasal pmr, waeyo .________. takut mula datang balik TT_TT. hari Rabu ni, mak aku yang hantar aku, ;AAAAAAAAAAAA; takut nya nak tunjukkan slip periksa pada mak aku ;~;.

Adiod. Wassalam.

Labels: , ,