follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 05 December, 2012 at @ 5:35 AM, you can leave your comment (0) (0)
lol, idk ;~;
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته

aku tukar skin lagi. aku rase macam baru semalam aku edit template dan hari ni aku usik lagi kode ni. aku tak tahu kenapa, tapi dari malam tadi aku memang nak sangat tukar skin. skin ni pun aku buat dari pukul dua petang, sambil tengok sinetron Aliya aku main laptop sampai tadi. wow! berapa lama aku main laptop. aku pun dah lama tak pakai skin, warna warni ni.

semalam aku dengan family aku pergi makan ikan bakar sebab aku teringin sangat nak makan ikan bakar dekat Medan Ikan Bakar aku tak tahu nama panjang die, yang dekat Muar. sedap sampai habis aku makan. tapi gambar tak ada, sebab aku lagi rajin terus makan dari tunggu kejap nak snap gambar. hahahaha!

Fan club: A-Light.
aku dah ter-minat grup rookie baru. sebenarnya dia orang dah beberapa bulan debut tapi aku baru minat masa comeback diaorang kali ni. diaorang comeback same dengan c-clown, harrhar mianei c-clown kalau aku curang dengan kalian. so sekarang ni bias aku dekat grup tu Hyeonkon dengan Jaehyung. Jaehyung comel OMG! tapi aku tak tahu yang adik aku pun nak mamat tu, so kita orang terpaksa bermadu. ;~;

aku dah tahu nak tulis ape, sebab aku nak shut down laptop lepas tu tengok tv. cuti ni aku lebih suka tengok tv dari online. aku pun tengah banyak layan drama, ke sinetron ke, tv siri ke dekat tv. mungkin sebab wajah kot, haha. bak kata Izura; 'cerita TV yang kita tengok dalamnya mesti ada hero, tak pun mesti ada mamat hensem.'

Adiod. Wassalam.
p/s; Oh ye, nanti aku nak buat post istimewa. Tak tahu bila rajin.

Labels: , , , ,