follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 19 December, 2012 at @ 12:39 AM, you can leave your comment (0) (0)
keputusan, harapan dan kenyataan
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته

wkwkwkww. post kegembiraan. macam yang aku cakap, harinie rabu 19Des dan aku sepatutnya dah dapat result PMR, yang bagi sesetengah manusia anggap 'eleh pmr je, kot' dan aku macam 'eleh, lu berapa result?' -anoyed person. aku tak tahu budak lain macam mana tapi dalam beberapa hari ni baru perasan, 'laah, dah nak 19Des, tapi aku baru terasa debaran setiap minit tanpa henti..' dan setiap masa aku Tak boleh hidup tenang, mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang, then sebab tu adik aku cakap, 'patutlah kau asyik makan. makan je tak kenyang-kenyang. mana nak kurus!'.

sebelum PMR lagi aku dah cakap dengan ayah aku, nak kamera Kang Tae Joon. Kamera style korean nowsdays. harap ayah aku ingat :3.
gambar senget sebab kemalasan untuk merotatekan.

betapa nak gugur jantung aku bila Cikgu Harliza sebut nama aku, dan yang paling nak nangis, nama aku adalah orang ketiga terakhir disebut memandangkan Cikgu Harliza sebut mengikut angka giliran PMR TT_TT tapi sebelum tu aku sibok tanya mak aku sebab aku yakin 100% yang dia dah nampak keputusan PMR masa cikgu-cikgu tengah sibuk koyakkan slip periksa deekat makmal, tapi mak aku just act 'mama, tak nampak.' . then sebelum tu aku hantar mesej dekat 15888 yang kononnya boleh semak keputusan melalui SMS, tapi sayang dah dapat result baru aku tahu TT_TT Dahlah mesej pakai nombor Ana sebab aku kemiskinan kredit.

Then, jumlah peratusan mengikut Cikgu Bhari, banyak yang meningkat. Tapi sayang, bilangan straight A berkurangan daro tahun tahun lepas tapi ramai yang near-miss! Ah memang sayang gila ah. sikit je lagi! Prft! aku ingat lagi ayat cikgu masa berucap tadi!

that happy face. Tahniah!~

sebenarnya tadi banyak gambar kat handfone aina, yang canggih tu. haha, Alhamdulillah dengan takdir-Nya. then ramai tanya 'pindah tak?' 'pergi dari sini tahun depan' 'ain dapat tawaran sbp kat korea' /k ni tipu. Andai tadi kita masih berkawan, dah lama aku cari kau dan ucap 'Tahniah Bro!'. Tapi kemenyampahan dalam diri membuat kan hajat tadi terbantut. Fyi, masa kau naik pentas tadi, mak aku bisik 'kak, kawan kau!' dengan excitednya. mama~!! Then tadi balik aku singgah Sri Gading beli e-pop! walaupun RM20! Dan malam ni aku tiur rumah nenek aku dan nak dengar cerita pengalaman nenek aku masa pmr, erk?!

Tahniah sesape yang gembira dengan keputusan masing masing. Adiod. Wassalam.

Labels: , , ,