follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 07 December, 2012 at @ 1:26 AM, you can leave your comment (1) (0)
JOM TOLONG AKU.
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
ini mungkin akan menjadi sticky post walaupun aku tak sticky kan. haha, sesape yang rajin baik hati sila klik/ tekan sambil habis loading site bawah ni boleh tak? T_T Sila deseperate merayu ni. tolong lah aku yang dalam keadaan ter-desak ni. sesape yang ttolong aku aku ucapkan teerima kasih bebanyak. btw, ni bukan iklan, nuffnang atau watever tu :3.

KLIK TAU! TOLONG AKU t______t. empat-empat gambar kpop ni.

Sesape yang klik semua ni aku ucapkan terima kasih. Moga murah rezeki. haaa, kalau rajin klik lah banyak-banyak. #ok melampau.k Adiod. Wassalam.

Labels: , ,