follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 14 December, 2012 at @ 7:58 AM, you can leave your comment (0) (0)
nothing
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
"It was hard, wasn’t it? Dating a guy like me
Because I didn’t do anything good for you
I don’t have the confidence to hold onto you anymore
But why are you holding my hand even tighter?"-Jonghwan
;AAAA; Jonghwan punya part omaigod best! aku suka gila part lagu ni dalam GLM, with hiis guitar. cute!

sebenarnya harini takda tema yang khusus pasal post harini. cuma aku nak meencarut malam ni. aku nak e-pop bulan december, tapi sampai sekarang aku tak jumpa. aku menjelajah dari johor sampai ke perak, then perak sampai ke negeri sembilan, walau seven eleven mahupun r&r atau mana mana kedai, tetap tak jumpe! /sigh. walaupun harganya dua-puloh-rengget aku tetap akan cari jugak, majalah epop! /nada geram.

malam ni malam stay-up, cewah, konon macam dekat asrama, tak da ah, amalm ni gua nak lepas gian dekat tv dekat rumah setelah beberapa hari menginap di hotel. aku nak rumah lagi best! dan nampaknya, misi stay-up ni berjalan lancar :D. running man here i comeeeee.

Rabu depan keluar keputtusan pmr 2012. oh takutnya! tapi mak dengan abang aku act like, "why so serious?" prftt! memang nak kena ah. aku takutt~ x-x. entah ape akan jadi dekat aku tahun depan, ........................

Adiod. Wassalam. pls; haritu aku bajet je nak buat post 'istimewa' tapi janji tinggal kosong, masa berlalu begtitu pantas.

Labels: , , ,