follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 06 December, 2012 at @ 6:22 AM, you can leave your comment (2) (0)
Ira's Speechless Giveaway
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
sebenarnya aku tak terniat pun nak tulis post hari ni tapi sebab tadi kawan aku ade mintak kode dan aku gatal pergi blogwalking sekejap, then aku ternampak satu give away. haha, then aku terfikir why not kalau aku try, kalau dapat, rezeki Alhamdullillah kalau tak, tak apalah. nama give away tu, Ira's Speechless Giveaway.



sebenarnya kau jarang joint ape-ape ni, so aku memang tak tahu nak letak ape lagi dekat post ni, aku revie contoh post peserta lain, depa letak syarat give away dengan hadiah, so aku pun buat jugak lah macam depa.

Syarat-syarat;
- Terbuka kepada semua blogger.
- Follow blog Simple Typo Girl & Like fanpage BlogKamiDotCom
- Buat satu entry yang bertajuk Ira's Speechless Giveaway
- Masukkan banner yang disediakan di atas dan backlink ke blog ini
- Wajib follow dan like semua sponsor yang terlibat.
- Letak link entry anda di comment box. Url macam ni http:babyblueheartpink.blogspot.com akan ditendang
aku kalau boleh memang lah nak hadiah nye sebab aku pergi ikut banyak jugak lah syarat die. like itu lah, like ini la, follow lah, add akaun tu lah. aku pergi ikut follow semua link yang si Ira ni bagi, hahah innocent gila tak aku?. k, abaikan.

hadiah misteri;
- Tudung bawal pelangi x2
- Tudung bawal, shawl , purse
- Jubah dress
- Long dress
- Nametag felt x2
- Cute headband
- Header x3
- Bloglist kekal x5
- Mustache necklace x5
- An accessory RM 20
- An accessory RM 15
- Tudung RM 30
- Pin felt x2
at least, tolong doakan aku dapat tudung tiga-puloh-rengget pon jadilah, hehehe... so, aku pun dah tak tahu nak tulis ape lagi, eh wait. give away tak ade suruh tag sesape, so kalau yu, yu or sesape nak join sila silah, pergi sini. dan giveaway ni tak ada dateline. Ira kata anytime.

Adiod.

Labels: , , ,