follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 07 December, 2012 at @ 12:04 AM, you can leave your comment (1) (0)
Giveaway Oh my birthday ! by Fatin Nazurah
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته

eden join give away lagi dari Fatin nazurah. haha, adik ni junior aku Lol.
Dengan bangganya aku dah ikut semua syarat-syarat yg telah ditetapkan. #haha, abaikan!

ni bukti aku dah follow, eh aku tak paham kenapa aku tak boleh sign-in. tapi Ain Mazlan tu eden heheheiwwwww :)


Then, aku dah Like page Facebook.


aku dah follow twitta walaupun si Fatin Nazurah ni kata s-u-n-a-t ja. tapi takpaaa, eh dia private la.

so, orang yang bertuah mendapat tag aku ; one and two. kalau nak join jugak pergi sini. Doakan aku menang ok.

Adiod. Wassalam.

Labels: , ,