follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 24 December, 2012 at @ 5:46 AM, you can leave your comment (0) (0)
ajax memang cute .__.
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته

aku tak faham dengan adik-adik aku yang main berkelah dalam bilik aku. konon berkelah dalam cuaca yang panas siap pakai topi panas bagai padahal suhu dalam bilik aku ni dah memang sejuk sangat, sebab aku set aircond 20 celcius . tupon aku dah bukak dari petang tadi ._. lol, biarlah. bak kata diarang 'hari yang indah untuk bla bla bla...' indah apanya ==" dahlah merepek kat sebelah aku ni.

minggu depan dah kene sekolah, aku. macam. excited. je. nak. sekolah. aku takut nanti awkward jumpe kawan-kawwan aku. Tahulah aku lawo.. semua terpegun. hahahahaha. barang sekolah pun dah beli siket-siket. tahun depan beg aku purple sebab Ana ajak/ goda/ ugut suruh bei bag warna purple jugak, wah tak tahan godaan betul aku.

aku edit blog, again! aku suka header tu tapi aku tahu header tu comot, sila gelakkan TT_TT aku jumpa background torn paper tu dekat blog Nabilah. Ullzang tu dekat weheartit. eh haritukan masa dapat result,aku. macam. excited. balik. nak. masuk. sbp. tapikan ada satu hari tu aku terbaca dekat Blog Utusan Malaysia, sbp cuma ambil 6000 je student sedangkan yang dapat straightA dekat Malaysia ni ada 30ribu lebih. omaigod .___. punah lah harapan aku bila dia kata kebanyakkan 70% daripada jumlah tu daripada e-kasih ke whatever Lol. malas lah nak pindah cenggini, buat bazir duit mak ayah aku je Lol.


hahahahahahaha, lol this!
aku tak suka kopikkat you know what? aku rasa macam menyampah bila nampak menda alah tu depan mata sambil si kopikat buat innocent face/ troll. lu ingat lawo? well, bukan aku je, aku rasa semua orang tak suka. hahahaha lmao *makan ayam goreng* tapi ape hak aku nak halang orang, melainkan orang tu yang sedar diri..

dah! aku ada temujanji malam ni; ada Sang Hyuk, ada Merlin, ada Alex, ada Julian, oh ada Bradey. hahah banyak nyaaa event malam ni. k paighting ain! dah bye. aku banyak kerja!

Adiod. Wassalam

Labels: , ,