follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 30 November, 2012 at @ 12:35 AM, you can leave your comment (2) (0)
PMR. YES YOU!
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


bila sebenarnya tarikh PMR keluar? 19th? 20th? 25th? 26th? aku pun tak tahhu. ade orang cakap; 'stop spreading rumor about pmr. baik tunggu je berita daripada Kementerian.' ada orang lagi cakap;' 87% baru A dalam PMR 2012.' dan lagi fakta; PMR 2012 adalah PMR paling susah dalam sejarah PMR. Tapi aku anggap tu semua khabar angin je. entah betul, entah tak. Ya Allah, mintak mintak lah Tak.

Aku makin malas nak online, sejak bace informasi yang makin hari makin "apekah?". Ah, mental breakdown aku bace lelame. daripada aku sibuk risau pasal PMR, aku ambil langkah awal move on life. cewah! tapi nanti 'PMR' tu muncul lagi dalam hidup aku. so, aku ( dot dot dot ). Aku pun dah fikir, malas lah nak pindah tahun depan. selagi kita ada semangat nak belajar, Insya Allah kita boleh berjaya. Tak kira lah kat mana pun tenpatnya. yang penting, Niat!

CURRENTLY; #TeamBiology, #iLoveChemistry, #AddMath, physics? nanti-nantilah.
Adios.