follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 27 November, 2012 at @ 6:06 AM, you can leave your comment (0) (0)
pengumuman penting!~


;AAAA; aku dah berazam. Nak jadi lagi lagi lagi rajin online pakai laptop. Uhuu~ sebabnya? sebabnya sekarang aku nak mendalami lebih ilmu photoshop. aku nak try macam macam pakai ps ni. aku nak sambung balek ape yang aku udah pelajari dulu sebelum pmr. ;wwuuu; eh, wait. kenapa aku cakap macam dialog endon ( aku punya nada tulis post cakap dalam hati ) kenapa dengan aku sekarang ni? emang aku udah terpengaruh apa sama Geng Wow! itu? double what? zhur fer fer gitu ~~~ eh, wait! ape aku taip ni?

dulu mase diaktif efbie, aku punya alasan sendiri lorh ngapa in aku berbuat demikian. aku asik terus sama twiitah yang makin hari makin busan! ahh nada endon lagi. *pukul otak sendiri* sekarang ni, aku rasa macam ahh kettinggalan informasi. macam ngak dapat following informasi terkini dari worlwide! ceh, ayat bajet!!!! jadinya, aku buat keputusan daftar akaun baru gituu~~ aku malas ah nak tambah rakan. nanti deh bila rajin aku tambah kenalan. aduhhhh, ayat endon kaliiiiiii!~

TOLONG YAAAA, ADD YA FACEBUK AKU. AKU BUTTUH NIH. PUIHHHH~~~~~~~~~~!
Sebenarnya, aku malas sih mau update post harini. aku rajin nya mau main game Burgerr-Rush gitu lorh. haritu aku udah sampai level yang banyak, tapi adik ku, Izura pi Change Player dan automatiknya pi reset and start with a new level. ;AAAAAAA; mau dicekik ape sih?

Adios. Maaf, post harini agak meluat dengan bahasa Indon. Hahaha, aku sudah gila cerita CBDPAA. p/s;;; ADDD AKU!!! MUKA SIMPATI NI.

Labels: , , ,