follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 21 November, 2012 at @ 1:41 AM, you can leave your comment (0) (0)
Junnie
aku sebenarnye macam nak privatekan je blog ni sebab malas nak udate post punya pasal, mungkin? tapi memandngkan banyak skin yang cantik,wuu 'w' hajat awal terpaksa batal. kalau boleh, aku satu post, ain-lain skin.. eh, cegitu eh?

Stay Calm because you might go distance! C Clown, omo, waeyo, hensem gila group ni! Tapi Maru tak. Dia tak sekacak hyung-hyung dia. hahah! and additional info, Maru is my "adek" dan aku noona kepada Maru. gila tak gila.

"I barely got into C Clown, woah, idiot, I know. "

"T.K. is mines bitchez. LOL, I’m kidding gosh."

"Well, we can share okay?"

"I saw him first. Go away. "

;AAAAAAA; aku tak tahu nak update ape lagi. Rindu aku dekat Infinite dah makin membuak-buak. Bila dierang nak comeback? 'w' . Aku rindu muka comel Namuu, Aku nak dengar rap Hoyashi, Aku nak tengok mata Gyuu. Ops, cakap pasal Gyu, dia comeback Lol, solo. Lagu 60sec dia puna MV, menjerit aku tengok! ada Myungsoo dan sangat comel. hahahah!~

Kangjun. omo~ hensem nya kauuu~