follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 16 November, 2012 at @ 12:54 AM, you can leave your comment (0) (0)
'Our Best Moment' - Ikaje
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


apesal mereka jadi model aku hari ini? ok, asalkan kau dengan kau bahagia :]

sebanarnyye, aku nak taip post ni semalam,tapi oleh sebab semalam aku balek kampung dan hari ni terajin, aku post pasal ni. Hari rabu 14Nov, kelas 3RK1 mengadakan jamuan dekat BPMALL. ok, ni je mall yang hot dekat Batu Pahat ni.

Datang pukul entah, tak ingat. yang pasti lambat. Aku datang dengan Ana terus duduk dekat meja lain sebab meja yang budak kelas aku duduk tu dah penuh. Takkan lah nak main sergah je muka tak tahu malu kan main duduk je situ. Sambil tunggu Joyeh dengan Aina order makanan, aku gosip dengan Ana dengan Dayat. Aku mesej-mesej dengan Eja, then topap habis. Ok.

ok, Aku, Dayat, Ana nak burger. tapi tak cukup, then nak order lain, mak aih, panjang gila line. so, kitarang sabar jelah. Tetibe, adelah 'kata-kata' nak makan dekat Pizza. Ok yang ni lawak, Aku, Ana dengan Dayat dari belah barat, Eja dari aras 3 , Aina dengan Joyeh dari arah utara boleh terserempak dalam satu masa yang sama. hahaha, lawak gila time ni ;3.

makan dekat Pizza, Eja pi order macam-macam. hahahhahmakekkkau, seratus lebih riinggit, but do we care? hahah! dekat Pizza, Eja belanja lima puluh ringgit. Teringat kata-kata Aina dengan Dayat , "bukan senang taw nak tengok Eja belanja. So, habiskan...". Gambar dengan Eja dengan Joyeh kat Piza ada dalam phone Eja. so, takde dalam post ni :( sedih Joyeh kene balik awal. Dia tak dapat tengok movie. Tengah-2 makan, Si Ika pun datang sambil menghabiskan semua makanan yang ada.

lepastu Aku dengan Eja berpecah, time tunggu Eja solat, Ana text, "cepat pi boling." Adui, aku dahlah tak suke dengan tempat boling tu. then, eja dengan aku pi jugak tempat boling *sambil hentak kaki*. Then aku dengan Eja dah nampak ada LEE. Eja dengan banangnya pi prank Aina, Ana, Dayat dengan Lee. hahahhahah, konon tak cukup duit lah, sesat la, entah ape-ape. Then, jumpa jugak sebab dah lambat nak masuk wayang, Eja punya pasal, Dayat sanggup tengok Istanbul Aku Datang dua kali.


Lee like an artist, so Hot, so kewl. Aina in her orange, Like weh!.

Si Galah kuase dua ni sebok nak jugak snap gambar dengan Lee.

Sila abaikan muka aku. Terima kasih :}

Macam yang aku cakap, Eja dengan Joyah tak adee dalam gambar, takpe yu all's still in my heart.
p/s: alll taken by Ika's camera. And Nurina thanks you for snapping. Bak kata Ika -'Our Best Momentts.'

Labels: , , , ,