follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 15 August, 2012 at @ 7:20 AM, you can leave your comment (0) (0)
Freedom from T.R.I.A.L
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




Hello people*. I'm back with my new no-ideas stories. Akhirnya! Trial PMR 2012 telah selamat aku duduki dan jalani dengan segala penat, lelah, kelaparan dan rase mengantuknya ketika menjawab soalan. Sekarang ini, semua nya aku berserah pada Allah pasal result, samada baik ke tidak.

Tadikan, tadikan last paperrrrrrrrr!!! Aku memang tak sabar sangat nak hantar cepat-cepat kertas Math Paper One tadi. Hee, banyakkan sabar budak. Jangan gelojoh. Tapi kalau boleh aku tak nak dapat balek kertas jawapan, boleh? \w/



Amira dengan Ammar Hazziq sangat comel sekarang ni. Dia orang duduk sebelah aku sambil pegang buku. Amira bacekan buku untuk Haziq walaupun Amira bukannya pandai bace ponnnnn :P Alaaaaa, comelnya kartun Amira tu. Lepas tuh, Haziq pulak buat gaya comel kuase lima belas xD!

http://www.youtube.com/watch?v=M3KqBuPKNCQ


aku suka betol dengan lagu ZE:a- After Effect. sejak dari awal puasa kot. Lagu ZE:a ni memnag sumpah best-best. lagilagi dalam kumpulan ni ade boys aku. Oh siwann, oh dong joon oh you allllllllll.



like ape aku cakap awal-awal tadi. aku selalu tulis post tapi lahai pendek-pendeknya.Kebuntuan minda dan fikiran betol! Bye, Assalamualaikum :)

Adiod.

Labels: , ,