follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 13 July, 2012 at @ 8:13 AM, you can leave your comment (0) (0)
Blockgramm
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته





lamanya aku tak tulis post. sebulan , dua bulan. tiga bulan kot. ahhh lecehny.
aku macam nak tergelak besar-besar bila adik aku, Amira yang baru sekolah lima tahun menyikat rambutnya tadi.

Adik : Ain, kita cantik macam puteri kan?
Aku : ==' PUTERI APE?!
Adik ; puteri macam Ain.


ok, gelak lah sekarang. adik aku cakap aku Puteri. puteri ape, entah apajenis puteri aku tak dapat nak tafsirkan. alahaii, bdak kecik.

esok aku ade seminar fasih berbahasa inggeris. memandangkan aku ter-sangat lah low untuk mencintai english, so that aku kene fokus untuk esok. hahahahaha. kene tidur sekarang ni. nanti ngantuk , malas aku. kbai.

Adiod.