follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 16 June, 2012 at @ 11:20 PM, you can leave your comment (0) (0)
ohman, second sem...
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




terkejut dah semester due? ok jangan pure-pure Ain. open your eyes and just walk straight to the point. semalam malam , malam Ditaja telah diadakan dengan jaya dan gilang cemelang, terbilangnya, gemilangnya. malam gojes untuk semua aspuri kecuali aku #:( sebab aku memang sakai malam tadi. wanita poyo memang macam aku. Hhaha.

aku akan upload gambar hari Sabtu depan. dan buat post lebih lagi pasal malam Ditaja. by the way, result periksa aku. hmph. jangan cakap ape-ape. sedih -_-. Tahniah kepada sesape lah yang cemerlang, prftt~!

aku pelik lah, acano aspure boleh tahu maksud Ditaja huh?


By, lovely carrot kitten in the basket :)