follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 07 June, 2012 at @ 3:15 AM, you can leave your comment (0) (0)
1st gifeaway by Nabila Medan
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


gife away dapat lomo kamera? sape tak nak, ok aku nak sangat kamera tu, tapi kalau tak dapat, eden pon tak kisah, kisah.



...............................

1.Follow Blog Nabila Dan Sponsor AmerCorner , Serta Like Fanpage Kami Berdua -
2.Tekan Link Disini dan Disini Juga =3
3.Buat Entri Bertajuk "1st GiveAway by Nabila Medan" , letak banner dan link kan semula.Juga tag 3 orang rakan dan pastikan mereka tahu.
4.Tinggalkan link entri korang dibahagian komen
...............................


ahhh, wwalaupun tarikh tutup gife away ni esok, tapi aku try jugak. aku nak lomo tu ;'> Tagged kau; Fira , Ika, Dayat dengan Qila. die nak tige kan? takpe aku over siket. hadiah lain:

Lomo Camera → Untuk Seorang
Shawl → Untuk 2 Orang
Cute Keychain , Bear → Untuk 2 Orang
Cute Keychain , HelloKitty Face → Untuk 2 Orang
Cute Clip → Untuk 3 Orang
Simple Header → Untuk 2 Orang
Edit Full Blog → Untuk Seorang
Bloglist Selama Sebulan → Untuk 4 Orang
Special Doodle *yg ditempah* → Untuk 3 Orang
*Insya-Allah Akan Bertambah Lagi*

so anything just pergi sini; Nabila Medan