follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 26 May, 2012 at @ 10:19 PM, you can leave your comment (0) (0)
macam kacang..susah jugak wei.
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


perikse mid-year minggu lepas. orang yang cakap senang memang tabik spirit seratus darjah. Event satu negeri Johor jawab soalan yang sama, otak aku memang macam nak pecah. macam nak hentak laju-laju dekat batu seremban. aku paling takut markah dua Bahasa. sebab aku paling teruk dalam ber-Bahasa. tapi, ini tak bermaksud aku hebat dekat Science, Kh, Geo, dengan P.Islam. Math dengan Sejarah dah dapat, Alhamdulillah. takutnyeee!

Mak aku cakap, nanti bilik aku pakai double decker memandangkan adik aku yang Amira yang umr lima tahun tuu dah nak tidur dalam bilik kita orang. memandangkan lagi katil queen size tak mampu nak tampung dua wanita dewasa dan satu kanak-kanak bawah usia, so mak aku belikan double decker. yang pasti aku nak chop atas, sebab aku panas dekat bawah. senang nak dapat econd. fuh fuh.



internet semalam tak dapat langsung. fuh fuh sedih betul aku. tadi ade orang datang bettulkan line. aku macam hmph dekat rrumah semalam. malam tadi, sebelum tidur aku layan A Little Crazy Thing Called LOVE dengan Izzura. aku feeling giler walaupun dah khatam lia belas kali. Aku hampir nak ngalir air mata tengok Nam dengan Shone. tapi aku rase Izura dah leleh dulu. harhar, kbai.

Labels: ,