follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 06 April, 2012 at @ 1:54 AM, you can leave your comment (0) (0)
Random say
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


harini ni aku bosan. sebenarnye kerja banyak giler berlambak tetapi kemalasan tahap melampau. tengah taip untuk folio geografi siket. tetibe nak tulis post, lol ignorekan ayat keling aku.


LEE MIN HYUK. officially my bias. ULTIMATE BIAS. die comel, comel comel comel . aku tak nak ade madu. jangan curi dia. kbye.

once again. encik MinHyuk. awak setaraf dengan Woohyoon dengan Hoya. sape berani colek die aku bunuh. lol NOT KIDDING !



Omooooo, Lim Hyunsik. awak macho macho machoooo macam gikwang aku tengok. lol, awak pun aku punye. jangan tergoda dengan budak lain.


i love you BORN TO BEATTTTTT! saranghaeeee :)



.....................................................


my JR Nuest. i love your rap rap rap. daebak.



tadi tetiba aku jumpa gambar BAEKHO yang rambut hitam. omooooo, comelnye BAEKHO . melting and still melting.



of specially Nuest step in FACE. hahahahahah, aku gelak tengok step ni. gerudi inul.






dont't forget my EXO! jangan colek Su Ho dengan Luhan oppa aku. sape curik bias-bias aku, aku bunuh kau. lols, smirk.