follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 13 March, 2012 at @ 2:25 AM, you can leave your comment (0) (0)
Short love
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




Source; one | two | three .Curi kejap :|


hello peoples, aku suke dengan quote dekat atas tu and really big applause to that man. walau papepon, quote tu tak ade kaitan dengan hal eden hari nie. HAR HAR. Aku sesaje je nak tayang mende alah tu because i like that quote so on.

eden dah fikir lagu yang sesuai untuk lagu "Hyunchii". "Hyunchii" ? ape tu? .kk, aku nak menggedik siket. ngeh ngeh, "Hyunchii" tu lebih kurang setaraf dengan "Aiza" lah jugak. kau tahu "Aiza"? tak, okfine takpe.

현 공원 | bermaksud; H Y U N C H I




I'M Unbreakble. yeah, from BAP. aku angau lagu tu okey. lagu ni aku gune untuk lagu "Hyunchii" kehkeh.. anyway, hangpa tok susah sibuk nak playedkan lagu tu sebab blog ni pon dah pakai lagu tu. aku cume letak Stage Vieww je beserta lyric dalam video kat atas. lagu ni MV die pun aku tak jumpe lagi. papehal nah, gambar Dae Hyun-nie, dush dush.



HAPPY INFINITELKIM-DAY. ALSO, MY ELI FROM UKISS. SAENGGIL CHUKKA HAMNIDA xD

Labels: , , , ,