follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 06 February, 2012 at @ 6:11 AM, you can leave your comment (0) (0)
Tokyo Drift, PRFT!
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




ye, see my cover. okeee, be silent! it is soooo ugly ugly bettyy right? ok, i know. Btw, that is my one twwo three four five cover yang aku telah berjaya buat. *aku buat hudus, tak macam akak Nana Johari kan* aku pun cume pakai gambar Lee Joon dengan minah ullzzang yang sudah tersedia download dalan Files ni. hwanghwang :') . whereas background Tokyo tu aku carik dengan We Heart It. actually, gambar Tokyo tu untuk Sejarah, takpe aku recycle balik. har har hor ._____.

Btw, sinopsis *tetibe dapat idea nak taip panjang-2! miannnnn,* : Joon and Min Rin ni bestfrriend time kecil. Hanya kawan dekat sekolah, bile time dekat rumah dia orang ni pure-pure tak kenal sebab Joon ni cuma anak pemandu ayah Min Rin ni je. Parent Min Rin dah bercerai. kakak Min Rin, Min Hwan ikut mak dia orang. Har har, cegiulah. Bile dah grow up, si Min Rin ni kene sambung study dekat Tokyo, padahal mase tu Min Rin dengan Joon dah lovely-in-love dah. Joon memang sedih nak berpisah dengan Min Rin. Tapi what can he do? Just say "goodbye" je la kan? Har har. Takdek feeling betul!

Then, bile nak about twenty-four years above gitulah, dia orang ni pulak bertemu kembali. Ok, lupe pulak! Joon ni datang jugak ke Tokyo sebab Joon dah jadi POLIS. kerja die mesti lah tangkap orang kan? ok, dia ade kes dekat Tokyo. besides, dia mestilah rindu nak mati dengan Min Rin kan. so, dia pun try la cari Min Rin dekat Tokyo tu. Tetibe! dia ter-accident pulak dengan sorang minah ni, ok yang ni gambar perempuan dalam watak tu, Min Hwan. Min Hwan kan macam yang aku cakap, kakak si Min Rin. So, Joon pulak boleh teersuka si Min Hwan. padahel awek dia Min Rin. Min Hwan janji yang dia akan tolong Joon setlekan kes Joon. Kes yang menbabitkan dadah. ok, sambungan nye konflik siket, nantilahhhh . B E R S A M B U N G...


fuhhh! merepek gile aku, kk watlekk kejap. penat taip. Homeork tak siap lagi ni! AAAAAAAAAAAAAAA, Assalamualaikum :'> Nak buat homework!

Labels: , , ,