follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 17 February, 2012 at @ 2:02 AM, you can leave your comment (0) (0)
Justtttt ....
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


aku memang suke waktu balek. ahh suke giler XD. BTW, dapat layan Stayed With Me, My Love dekat One HD just sekejap giler. ni semua sebab ade guruh tadi, then eden takut nak bukak tivi mase guruh. dahlah eden duduk rumah sorang-sorang ni. macam zxcvbnm. aku ketagih pulak tengok cerie SWM,ML. best giler. Kan kalau Seo-Ryongggggg, ngeh ngeh. .



aku rase macam "akan" dapat madu baru, Hoya! Hoya babyyyyyyyyyy. lols, ade budak berani nak rampas laki kedue eden ni. langkah rumah kami dulu lah! lols, merepek xD. Tapi budak tu dah ade bias yang dia sanjung-sanjung. tak payah lah "macam" Hoaby jugak lollll. ini laak,sila gelak, kbai!

macam asdfghjkl bile tengok jadual bulan February ni. minngu ni, ade kes. next week, kursus , lepas kursus terus periksa. macam hape! bile den nak study ni?! lols, bile weh?

just wanna say that my laki, eehhhhh! laki aku ke, persoalan *tengok langit*? Senyum minggu ni bongokkkk! PRFT, kalau aku dapat kau, Zahid, aku campak kau dalam longkang!hahahahahahhahaha....

Labels: , ,