follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 01 January, 2012 at @ 5:44 AM, you can leave your comment (0) (0)
thaa meaningful 2011
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


• Mase awal tahun, eleh 2011, lama lagi. aku nak tidur pun sempat.
• Bulan Lima, weh cepat lah 2011, kau blah dari hidup aku.
• bulan lapan, brooo 2012, aku tak sabar nak tunggu kau lagi.
• Malam tadi, prfttt, esok 2012 ke? *cepatnye base beralu~*

fuhhh, serius macam ittu persaan aku mase nak tunggu kau 2012. harhar, akcelli aku dah postkan pasal azam aku tahun depan ni. tapi entah aku ingat atau tak. //aku pelupa.

harhar, banyak berlaku 2011 kan? tapi aku tanak cerita. sebab it my past. i more my future than my past. haha berlagak. HARHAR, tadikan aku pergi taman permainan dekat Yong Peng, secara amna budak berumur lima belas pergi Taman Permainan? eeuwwww, then aku kesah ape. lantak kaulah mulut. asalkan adik adik aku main. aku pun penat giler!


Top Ten Songzzzzzzzz 2011.; oke ini mengarut, takde kene mengena lahh.


• Be Mine-Infinite.
• Paradise-Infinite.
• NMPOY-Teen Top.
• Mr Simpel-Super Junior
• Fiction-Beast
• Dont't touch My Girl-Boyfriend
• Wonderful Tonight-B1A4
• Foooool-B1A4
• Someday-Ukiss
• Skinnyy baby-beast apink

haha, dah berapa ni? k aku melebih. sangat melebih. k aku bagi satu link, penuh bermakna. kahkah.

INFINITE-INSPIRIT


AKU HARAP TAHUN 2012 PENUH DENGAN KEGEMBIRAAN xD. esok nak daftar, harhar, Assalamualaikum.

Labels: , ,