follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 06 December, 2011 at @ 1:07 AM, you can leave your comment (0) (0)
iLove you dot
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


yo Inspirits . kan mase tu aku cerita yang Infinite akan keluarkan single musim sejuk dia orang kan ? so let see , *gwa excited nak promote ni . ohohoho . malam tadi kan , aku cakap dengan adik , "wei apakate tepat je pukul sebelas kite check youtube ." budak tu balas " apehell ?" . gwa balas pulok " eh kau ni , kan Korea sejam awal dengan Malaysie . so kite pukol sebelas , die kompem dah dua belas . dah 6 Desember lah !"so macam yang aku jangka belom pukul dua-belas ,*act pukul sebelas lebih MV Infinites dah masuk youtube ! whoaa *_____*



comel nye Hoya Hoya Hoya , dengan Woohyun aku xD . dalam MV dia orang ni paling cool bagi Jang Dong Woo . heheheiw . Lepas itu rap Hoya pon not-bad jugak lah . paling comel babak* die nak letak hadiah die dekat atas meja makan dekat restoran itu , atoiyai jatuh lah pulak tetiba . tapi muke die *__* pengsan pengsan .
---


okey sekarang kene bersabar sebab aku masukkan banak giler gifs , kalau dah namanya gifs tu pahem pahem ler lambat ne cemana xD



ni Hoya time die Rap~ peh , melting and can't be freeze xD


Woohyun lepas beli hadiah and then die terus peluk hadiah tu , mak aihh ==" tthen die loncat loncat . aegyo Woohyun xD


nI LEADER yang paling berkarisma dan reponsible . Sungyu oppa , dalam group ni die bias aku yang ketiga taw taw . aku suka kalau die gelak , mate die -


Sungyeol . adik aku minat giler mamat kecoh ni . aku cakap , " aku suka giler dengan adik Yeollie ni xD" .


MYUNGSOO . die ni konon nye Face of infinite . dekat Twitter paling banyak follower tapi tweet siket *high five* . Tapi aku suka suuare die je xD . Ni menantu sedara aku , puih puihh .


Maknae paling dengar kata hyungs-hyungs nya . Demo Sali suka Sengjong , hahah ;D



last members , is DongWoo ! aku tak jumpa gambar die yang sorang sorang , sorry sorry . btw " I LOVE YOU DOTS " itu lirik die . rap die sedap bro .

---




sape nak scream sekarang scream cepat , hahaha . gambar credit to xoxo . nak tahu , MV nie baru 22HOURS DAH 145 ribu watch . lepas tu malam tadi trending dekat Twitter #INFINITEiscomingtotown !!! aku layan sekejap je sebab ngantok giler , haha ok byee ~

Labels: , , , , , ,