follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 17 November, 2011 at @ 9:37 AM, you can leave your comment (1) (0)
Weh kau jangan emo .
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


dah dah ain , ain pergi tidur . esok kate nak jogging taik kucing . tak bangun je ! dah bbape kali . kau niat niat je , tapi bangun sekali pon tak pernah , bajet kate nak kuruus tapi badan gendut macam gorielle je aku tengok kau .

eh ain , biarlah orang tu nak suka ke nak bercinta ke . YANG KAU SIBUK APAHAL ? . kau bukan ade pape pon dengan laki tu . kau bukan tak pernah tegur die ke ? sebok nak CEMBURU TAK ADA MATA ini apacitar ? biarlah die dengan budak kelas die nak buat stats apa - apa . kau sibuk apadahell ?! kau ni , ain !

Labels: