follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 26 November, 2011 at @ 12:24 AM, you can leave your comment (0) (0)
On The Rainy Days - Part2
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


4 SNSD ;
Yuri : Weh Atsuke kau ingat tak ? hari Ahad hari ape ?
Atsuke : Huh ? ada ape ? aku pikiok jap . .
Yuri : hehehehehehehe ( berharap )
Atsuke : Ntahlah . ada apa ? kau jangan nak peninggkan otak aku .
Yuri : Hari ahad ni hari jadi kau lah bangang 1@#$#! ( sambil menabur semua cikedis di atas kepala Atsuke .
Atsuke : Yekeh ? ek elek tak ingat lah puloks .
Yuri : Yelah mangkuk ! ( berapi ni , hot ! )
Atsuke : So ? kau nak aku bagi hadiah dekat kau ke ?
Yuri : Aku bunuh jugak kau . Dah tentulah aku nak bagi hadiah dekat kau . Kitorang satu kelas akan datang ke rumah kau buat majlis , oke ?
Atsuke : Apa - apalah .
Yuri : Ok set .
Atsuke : tunggguuuu ! rumah aku ?
Yuri : yelah , sebab kau tak pernah ajak aku datang rumah kau .
Atsuke : Tak ! tempat lain . tanak rumah aku .
Yuri : Oi kedekut . kau kenapa ? *goncang - goncang .
Atsuke : Tak kisahlah . yang penting jangan rumah aku .

"Mati lah aku kalau budak - budak kelas datang rumah aku . mesti nanti si Jambu tu munculkan dirri dan cakap yang aku ni pembantu dia . Eh , tak boleh . hilang kemachoan aku . Aku tak nak ada sesape tahu yang aku dengan Jambu tu sepupu . nokhtah , hahahahahahaha " - Atsuke menggomel sendiri ketika berjalan menuju ke bilik guru .

TIBA - TIBA dia ternampak satu babak ni . babak paling mendebarkan .
Yuri : Weh , kau kenapa ? tak puas hati cakap !
Ariashi : Memang . sebab tu aku serang kau . kau ni bodoh ke ?
Yuri : So ,apahal tak puas hati ?
Ariashi : kenapa sejak akhir - akhir ni kau rapat dengan Atsuke huh . Dia ttu bukannya hensem .
Yuri : Dia kawan aku lah !
Ariashi : Aku tak kira . aku tak nak tengok korang balik sama sama lagi .
Yuri : suka hati aku lah ak balik dengan sapa !
Ariashi : Kang aku tammmmp . .
dengan serta merta tanggan Ariashi disambar oleh seseeorang :
Atsuke : Jangan kau nak halang dia kawan dengan sesipa . Baik kau pergi .( Ariashi pon segera berlalu pergi dengan wajah sebal ! ) Yuri , jom kita balik .
Ariashi : er , okey . . . .



"Kenapa Ariashi tak bagi aku kawan denagn Yuri ek ? mesti ada sebab . mesti die .. mesti dia pon syok kat aku . hehehehe . ramainya , dah tentu tentu Yuri suka dekat aku sorang . sekarang tambah lagi Ariashi . tapi mesti jambu tu lebih ramai dari aku . menyampah lah , kenapalah aku kene tinggal dekat sini dengan dia !" - Atsuke .

bersambung bung bung karno xD .

Labels: