follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 12 November, 2011 at @ 3:01 AM, you can leave your comment (0) (0)
For Sure , Song Challenge
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته


Heyy say jump ! Apa khabar ? hari ni aku nak kenalkan blog baru edited ni , so , hows ? macam sampah sarap kan ? bak kate Adek aku , blog aku ni macam !@#%^%# . perghhh , stat dari pukul tiga sampai pukul enam , Alhamdulillah siap jugak .

• Tajuk ; ni boyband baru debut , wehh aku minat Guno wehhh . adek aku sape tah yang rambut warne merah tu .

• Lagu ; ni lagu grup My Name . aku suka dance diorang , MV lagu ni dah berrpuloh kali aku nengok . pehh , cakap kau memang dance cantik ahhh .

• Background ; ni aku curik dekat BLOGSKIN ,ade satu skin aku tak engat ape nama , tak silap Like A song , cegitu ahh .

• Base code ; ni aku curik dari Qay . lepas tu aku tukar menukar . jadilah sekarang ni .

• Template ; ahahah , jangan mara ahh , aku amek siket idea Kak Nazihah , series aku suka giler macam ni :> winkwink .

tadi aku pergi blogstraingg , lepas tu ade terjumpa challenge ; Song Challenge . kan selalu photo la , gambar lah , tapi aku nak join lagu pulak , agoogooogoooo , leggo .

•DAY 1 - Song that you heard for the first time .
•DAY 2 - Song that you like the most .
•DAY 3 - Song that you can forget the lyrics .
•DAY 4 - Song that you share sweet memories with your friends .
•DAY 5 - Song from your favourite singer .
•DAY 6 - Song that make you gives out your tears .
•DAY 7 - Song that you hate most !
•DAY 8 - Song that you always sing everywhere .
•DAY 9 - Song from Malaysia .
•DAY 10 - Song of Video Music that you jeolous much .


oke aku tag chalengge ni dekat hangpa ; Fyra ; Anggur ; Gemok ; Ika ; sape sape yang nak .

p/s ; bile ade gambarr nanti aku update pasal JAMUAN HOSTEL YEAH ?

Labels: