follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 24 October, 2011 at @ 6:30 AM, you can leave your comment (0) (0)
What They Call Luck .
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




| molahhhh , molahhhhh | semalam kan kan kite punye kelas ade jamuan kelas yang da bomb dekat Mac Doneld Parit Raja . aku datang pukol 12belas dari rumah . amik aina dekat depan sekolah lepas tuh teruskan perjalan . perjalanan sebenarnye tak jauh , tapi jalan depan sekolah aku itu dah macam LEBUHRAYA AIRTAM - BANDAR , so sesak . full// . dah sampai budak budak dah makan burger masing masing . aku dengan muke tak malu salam cikgu Diana lepas tuu aku pon order lahh ape yang patot .

Jamuan ni habes dalam pukol 1 lebih gitu kami mule jalan jalan ke BPMALL , we comes . eheheh , pergh gayat aku naik jejantas nak lintas jalan yang sedang di renovated tu . kereta banyak lahh giler . baru lepak lima minit dekat jejantas tu , CAUSEWAYY LINK sudah melambai lambai dekat aku . aku excited suruh Eja pi tahan bas tuhh . mase dekat dalam bas kan , kan ramai nye orang Myanmarr .

dekat Mall aku beli komik je . dengan biase lah coolblog . baru nak jalan , abah aku dah datang , so aku , ana dengan sasa balik dengan abah aku . mase nak balik aku nampak Lee dengan dayat tengah tahan bas . eja dengan aina balik lamabt siket kott .

lepas tu kan tadi tadi kan , aku dengan satu family ikut abah perrgi bandar , singgah lagi Mall , aku ni asyik pergi mall je kan . tapee , tape . singgah Popular , amek kau , aku beli tiga komik , dua Anime dan satu lagi biaselerrrr , Detective Conan tuh . aku baru bace satu cerite je .tade mood lahh . nampak lappy melambai lambai tadi , ngehngeh . lepas itu makan dekat KFC , lepas tu ---> pergi kedai Samsung , beli enset CORBY SAMSUNG PINK . ahh , bestnyew . tapi adek aku yang online pakai enset tu . sebab aku nak online pakai lappy :) , tamak .

ok , samapi sini jelah malas nak taip , ytaip aku nak tengok Protect The Boss dekat channel 393 . hari Selase je ade okeyy . kalau minggu lain aku dah duduk hostel so terliur jelahh . aku nak stay tengok mase cuti sebulan nanti . ngehngeh , Assalamualaikum .

Labels: ,