follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 28 October, 2011 at @ 3:12 AM, you can leave your comment (0) (0)
Lollls , kambing waah kambing .
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




hoya , dah lame tak update kan , Okeh sebenarnye aku malas sangat nak online pakai lappy dah sekarang ni . aku sayangg henset aku tu , tu . online kat situ je la , kan senang . ni pon aku online pakai lappy sebab nak edit blog Sayananania . dah siap dah , tengok lahh .
K L I K .

okeh , tengok gambar atas tu , sweet kan . lima orang budak kartun jepun . dah macam sayananania la pulak kan . ou , so syiokk . aku nak cakap ni , dekat sebelah aku ni ade macik kambing yang kerjanye kutuk ayat yang aku taip . eh , sibuk betol macek zura gilokss ni . pergi main tanah sana . kambing kau pon lari lahh . podahhhh *<* . okeh , macam mana lagu baru ni , YESTERDAY - KIM KYU JONG . actual , si Kyu Jong ni dulu group SS501 . tapi bile SS501 dah tamat kontrak , semua gerak solo . aku minat dengan si Kyu Jong ni tapi tak minat leaderr die , Kim Hyun Joong . Nak tahu tak , aku tengok si Kim Hyun Joong tu punye muka dah macam muke Akmal , budak kelas aku .

online pakai henset slect satu jea , takley budak Dashboard Blog . lollsss , tak best whoaa . tapi bole tengok youtube . sekarang nak tengok RUNNING MAN . leggo . aku mase cuti ni asyik tengok tv korea je , iskh ==" . tweet me on T W I T T E R : >

Labels: ,