follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 08 October, 2011 at @ 12:09 AM, you can leave your comment (0) (0)
Finallyy , goodbye .
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




mulai harri ni sampai hati aku terbukak balik , aku dah tanak online . yaaah , aku dah tanak . menyampahhh . firstly aku amek keputusan ini sebab aku dah addicted benor tengok video Beautiful Target - b1a4 , berulang ulang kali . iskh====" . leepas tuh aku makin menyampah dengan Facebook , gare gare Facebook kita boleh hilang kawan . betol ? kan , kan ? hal kecik nak diperbesarkan dekat efbiee tuh . sampai unfren . kan efbiee , maksiatt merata rata . mean , aku salah tekan wall orang jea nampak bende bukan bukan . MasyaAllah . ape nak jadi .

sekarang ni baru aku paham kenape efbiee tu banyak bawak masalah . seriuslyy , big prob . dengan budak yang kutuk sana sini mehh . pasal efiee jugak lahh aku dah makin haruk KPOP ni . sebab efbiee aku tak blaja dokk tengok video aja . addicted !

aku amek keputusan ni sendirian berhad . tiade paksaan mana mana pehak berkenaan . aanyay , aku dah bosan dengan efbiee . aku akan online balek kalaw hati masih nakk . kalaw rindu , lupakan aku . senang kan ? sebelum tuh , aku nak mintak maaf pada sesape yang aku dah saketkan // kutuk // tak kawan dekat efbiee . redakan , aku nak exam a one week more . memanglahh periksee akhir tahun jea , tapi tetap periksa jugak kan ? pade sapesape yang terase ade buat salahh , oke tak payah mintak maaf aku dah maafkann ==" tanak hidup berdendam dendam , pezze always . sayy good bye to F A C E B O O K .

aku ade stalker ? kesah ka ? lainlahh kalau kembarrrrr .