follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 03 September, 2011 at @ 2:43 AM, you can leave your comment (0) (0)
Nothing
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته



\\hyepp Earthinggss :)// anda sehat sehat . sekarang ini masih cuti raya . tapi aku masih nak cuti tanpa henti . #watlek kite kan ah habes examm bhahaiiii .

so macam mana ? lagi satu hari , folio taip pon belum . hapak tak buat ape-2 lagi ni . ala , tibai cincai bacai lame lame siap . #wakmu hantar isnen ni wei . nanti tak pasal budak lain hentak kepala aku . sekarng aku addicted giler dengan lagu lagu dekat bawah ini :

1.Mr Simpe / SuperJunior - lagu blog ini .
2.Neverlands / U Kiss
3.Beast / Ficton
4.Hands Up / 2pm
5. someday /ukiss

banyak lagi. tapi ni yang aku addicted oke . ahhaha . kbye :}

malam ni aku update lagi oke ?