follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 17 September, 2011 at @ 3:23 AM, you can leave your comment (0) (0)
I 'm Try To Be Hard
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




Mamat atas itu aku punya :)


//Earthing . lama tak posting , malas panjang , blog pon aku dah tak ingat macam mana nak edit . hmmm , sebenarnya aku nak elakkan online . mase malam ape entah tu , aku dah TERHACK laptop , so dah kene hack , jadi susah lahh . aku kene tunggu sampai siap dibaik pulihh , sampai minggu depan , mungkin lahhhh :


I'm a big big girl
in a big big world ,
it not a big big thing if you leave me
If i do do will ,
That i do do will ,


lirik atas itu bigcredit kepada makcik SOMALIA . lagu iu full meaning bagi aku . first , lagu yang memberr aku yang duduk dekat oversea tulah yang kenalkan , kedua , maksud die ade kene mengena dengan yang aku nak bebelkan ni .

aku ade kawan , tutt tutt tutt . she or he is not the main point .
sekarang , aku serba serbi nak kawan dengan budak itu . kalau lebih - lebih , die ade yang jeles . aku dengan kawan aku , Lee dah janji nak watlek je bile kawan dengan die , okeyy itu janji kami . sedang kami tunaikan , sape ingkar BELANJA MC'DONALD :) .

kini aku dapat tengok die sudah bahagia , sudah ada pengganti kami , mungkin ? pengganti kami , aku dan Lee , yang boleh die panggil KAKAK . sharing everything . aku bisa tersenyum :) , senyum poyo , puihhh :P . sudah , sudah lahh . there no pharse " I'LL LEAVE YOU BESTIES" because once you besties , untill foreverr . ingat itu Ain . Lee , kau pon .

p/s : aku dah kemaruk LAWAK KAMPUSSS ! I'm the Vanesse . Cikgu Noodle cakap die ade blog , terringin nak cari blog die :)