follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 28 August, 2011 at @ 9:19 AM, you can leave your comment (0) (0)
AinMazlan Mintak Maaf
السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته




hei , selamat malam . aku cume nak cakap . siket je , tak banyak . kalau banyak banyak komprem kau tak pham ayat aku kan . ayat-ayat keling la katekan . sempena hari raya yang akan datang menjelma di depan mate , depan mate ? aku nak menyusun sepuluh jarri mintak maaf , diampunkan kesalahan , dihalalkan makan minum , didoakan cepat dapat jodoh dengan Zahid . ok itu mengarut terlampau .

kepade kawan kawan 2RK1 //
wwei , aku banyak salah kan . malas nak bertugas , kuat kutuk orrang , pemals . bajet bagus , aku mintak maaf ea , ea ? alololo . maafkan aku , maafkan aku , ehehehe :)

kepade kawan Asrama Form 2 //
wei gang prep aras 2 , aku mintak maaf gilerr okee , aku taw aku kuat tidur , susah nak kejutkan sembahyang asar bile masenye . maklumlahhh , aku kan study #ceh , poyo . okee , budak-budak aras tige pon , aku ni bajet sombong tanak melawat aras atas kan ??? hurmmmm , sorry banyak banyak . budak Aspura ? nak mintak maaf ke ? yela , sorry beb , aku kan bajet , mintak maaf kalau kutuk korang , jeling mate . kenyitt tanak ? ahahah .

kepade kawan Facebook | Twitter | Blog //
ni paling penting , mak aku cakap 'dekat facebook kakak jangan kutuk orang taw taw taw ,' tapi aku ? ttulahhh , aku nak mintak maaf sangat-sangat kalau status aku , entry aku , tweet aku kutuk sape-sape yang terase . aku kan manusie biase sentiasa tak puas hati :')

kepade yang lain //
yang lain - lain tu sape sape lahh . lawan aku ke , aku ade lawan ke ? mestilahh tak ade . #perasan . maaf ku tak bisa . wateve . mintak maaf ea .

lastly , aku nak mintak maaf dengan SEMUA orang . mama , abah , abang , gemok , mira , dengan azik , kakak mintak maaf :) Zahid , aku mintak maaf kutuk kau setiap hari #ceh , poyo . Sayananania , aku mintak maaf , sorry sebab selalu sabar je dengan aku :) . okelahh . see yaww . selamat berhari raya dengan keluarga tersayangggg .

SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRTI , hati hati di jalan raya :)