follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 09 July, 2011 at @ 11:10 PM, you can leave your comment (0) (0)
Tutorial Kotak updated
someone Req aku dekat Formspring , gua malas nak print screen , lagippon die tarak ade tulis nama , emel ka , url ka . apa-apa ka . kotak updated itu macam bawah ni .







abaikan status gua*


1. copy ini code di bawah , macam biasa pastekan dekat HTML Java Script .


<center style="text-align: left;"><span
class="Apple-style-span" style=" "><b>UPDATES
:)</b></span></center><div
style="Background-image:url(URLGMBR); repeat;
padding: 5px; border:1px solid #FFFFFF;"><center><marquee>Status kau
lahh
.</marquee></center>


Trip :

URL GAMBAR : untuk colour background yeah .
solid : boleh tukar > dotted / dashed
#FFFFFF : warna border . > Tukar sini<
tulis ayat kau dekat warna oren tu . ada paham ?


aku taw kau cun . aku taw kau hebad . tapi aku tak tahu kalau kau seorang
pencuri , credit okey :)