follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 01 July, 2011 at @ 6:00 AM, you can leave your comment (0) (0)
Hari ini dicipta untuk gembira#2
1julai2011 . okie-2 dah berminggu budak perempuan 2rk1 plan pasal ni , pasall KH-Masakmasak . haha . best la weiiii . kau pernah masak ramai-rramai dengan kawan kawan kau ? tarak ade kan ? oki ni aku and biase lahh member aku , Sayananania :) . masak best punyaaaa . tengok gambar lahh . penad mak uplod :)




heihei , ni time etika makan . memang bisingggg . kaki atas kerusi , okie lagi .






tu yang kaler BIRU tu , cikgu kami . Cikgu Hanis . hehehe . sebelah nye ? yang kaler ungu tu sape lagii , tu Mak aku tu .Cikgu Zaharah . mak aku ni .





konon basuh pinggan , Mak sempat snap lagii ni . heheheh :)




ni masakan aku and de geng , nak ? MAAF SEDAP SANGAT SAMPAII DAH HABIS (:




NI LAGI , telan air liur je la :p




sorilah , Ni SAYANANANIA only . comel tak aku ? okie-2 , memang tak . yang lain-2 lagi comel :P




ni budak-2 perempuan kelas aku . muke semua muke chef . well , masuk Ketuk-ketuk Rejab kan :)




ni last sekali , sambil tunggu mak sasa , yang lain dah balik naik bas , SNAPPPPPP ! haha . mukee semua frrusttt .


dah ? heheheh . well sape yang masak ? aku kan . jangan lupe SAYANANA :).