follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 25 June, 2011 at @ 3:15 AM, you can leave your comment (0) (0)
Lagu AISHITERUU .
OKIE-2. lagu ashiteru-Zivilia meang gua memang minat da bomb sejak dari awal taon (: . Sasa yang rekomenkan lagu tuu , gua salin lirik dari die lahh . time tu belum ade lagi cerite cinta mellody . so , memang tak famous . gua je lahh yyang pakai lagu tu letak lagu blog . tak sangka sekarang da bomb ! (: . even cerite melod-elang tu dah lame habes dear (:

part ni memanggua suke giler .

Gelisah saat saja tiada khabarmu
kucuriga
Entah penantianku takkan sia-2


kau suke? hehiheii . kite tak same selera lahh :P . sekarng aku minat lagu Can Yu Smile versi REMAKE , infinite (: dengan Boyfriend , BOYYFRIEND . No Min Woo hensem :))))