follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 30 June, 2011 at @ 5:28 AM, you can leave your comment (0) (0)
Hari ini dicipta untuk gembira#1
hari ni , 30 Julai , ade sorang minah perempuan ni jalan-jalan dekad sekolah die . die dah sekolah menengah , dah pakai kain biru cair selembut hati die . die hati lembut , tapi luaran ganas . mase tu , die tengok jam , pukol 7.25 pagi . rilek lahh . belom 7.30 pagi , kelas belom start lagi .

die lalu asrama , ingad nak skip dari Kantin , tapi kene sekatan jugak , die pon tterrime je lahh . ape lahh nasib . MAKLUMAN , die tak pakai baju putih , tudung succi mulus warna puttih , die pakai baju terlebih nila warna Biru .

lepas bace Yassin , gadis ni jalan pergi kelas die . kelas die dekad jea . tak jauh . sepuluh minit-perjalanan , lebih kurang (:.

-akan bersambung , gadis ini sakit kepala -