follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 06 June, 2011 at @ 10:12 PM, you can leave your comment (2) (0)
Arghhhhh !
Memang aku tanak faccing bende alah ni . sape nak . kau nak . aku tak sanggup !

kau kawan aku ? sori beb . aku malas lahh . kau dah lukakan hati aku . hati Lee . hati ana . feeling aina . kau buat skandal tanpa pengetahuan Yanananania !

hello friend memang aku tak percaye cerite ni , tapi bukti menunjukkan kau bersalhh . aku ? . hanye menurut ape yang ada . kau ade bukti kau tak bersalahh ?

what the hell kawan dengan lawwan ? aku sayngg kau . aku sayangg zahid . but this ?
go to the hell lahhh !

jangan tanye aku kenape aku dengan zahid , sebab kau punye pasal , bukan ?

Lagu blog aku sedihh . dayat , sedih tak ? macam ini lahh sedihnye aku bile pikirkan masalah ni !