follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 27 May, 2011 at @ 1:31 AM, you can leave your comment (0) (0)
kesempurnaan hiduup . aku bukan lah orang nye .
sekali sekala taip post . tajuk . malas nak fikirkan . warning . tajuk tak ade kene mengena dengan hidup aku ea . saje mencuci mate . mencuci tangan , bersihkan jiwa . celikkan mate bace ini cerite .

kadangkala hidup memang penuh cabaran . tak termasuk cabaran ''clash - menangis'' dekat atas tu taw . aku tukar url . url name sendiri lagi meletop . senang aku nak ingat . nak tulis dekat kertas jawapan exam pon boleh . tak ade sape nak marah aku . cikgu ? . mehh sini . aku mintak maaf !

hidup ni macam macam . kadang sedih . kadang suka . kadang kosong . macam aku sekarang ni . janji yang dimeterai . tak ditepati . macam bayu laut . macam pewangi ketiak yang sudah habis . tin kosong yang disepak - sepak . kalahkan pemain bola sepak .

stalker . jangan cerite . bagaikan bantal tidur dengan aie liur basi . tak boleh berpisah . nak cakap hebat . jangan lahh . lawa ? sedangkan kau mampu mengalahkan aku dalam pertandingan ratu canttik . baik . hanya Tuhan yang tahu .

kepandaian akal bukan pengukur taraf seseorang . aku ttidak memilih kawan yang bodoh . inikan pula bijak genius . aku hanye menilai seseorang berdasarkan akhlak nye terhadap diri ku . kebaikan yang pernah dittonjolkan olehnya . keikhlasan hatinya berteman dengan aku . bukan harta ilmu mahupun harta barang .

pergaduhan yang berlaku hanyalah ujian dan cabaran dalam hidup . pade yang tidak menyudahkan pergaduhan hanyelah merosakkan hubungan sebuah ikatan . ambilllh pengajaran daripada pergaduhan yang pernah meletus suatu ketika dahulu .

hakikatnya , kehidupan perlulah banyak bersabar . masalah yang datang perlu dihadapi . aku masih sabar menjalani ujian dan cabaran mendatang . segale kelemahan adalah dari diri aku sendiri .

TypeWritter : AinMazlan