follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 11 March, 2011 at @ 12:41 AM, you can leave your comment (2) (0)
tajuk , tade yang sesuai



kau percayye kalau aku cakap aku naik pentas mase assembly hari isnin ? kau tak percaye , tak ape . aku peduli la pulak . nguwa ! rase gementar , gemuruh tahap cipan . kaki bergetar , bila nama fames aku ni disebut cikggu naik pergi buat show dekat depan gare gare bising sangat ! walawehh . kau kene tipu kalau kau percaye . aku pergi depan , atas pentas , posing sekejap , amek something . sebab keputusan PK 1 la . :108: kau nak tengok slip keputusan cemerlang aku . sorrilah . tadi penad aku geledah beg sekolah , packing barang , tibetibe terselit dalam buku PAI , buku tu ade dekat loker aku . kau amek lah sendiri . tapi bangge sei gua . uhh . wakaka . gambar tade . mahal siket . tapi yang aku geram cikgu cakap macam ni je .
NURUL AIN Binti MAZLAN dari kelas 2 RK 1 ( eh , tu aku la tu , aku ni ! ) dengan keputusan 7A !
walawehh . dalam slip 8A , mane pergi nye lgi satu A? . beb , Khamis bapak aku amek SDKA , ala prekse yang bulan 12 dulu tu la . kau yau aku dapat pangkat berape ? PANGKAT 3 sambungan . . dengan agregat 25 ! bangge tak ? ni memang betol betol baik baik sangat la ni . muke aku dah masam giler mencuke , biar mak tak payah kate ulang lagi ! bla bla bla . sape sangke yye , cerite atas gempak , naik oentas result pk 1 . time yang ni , pangkat 3 ! ikot jejak abang aku la ni , kau belut pernah seorang pendidik yang talented ! ok la tu beb , aku ni datang kelas tu pon berape kali je , kitab ? aku ad pulak ! beli , tak dpt - dpt sampai sekarang . ni bukti aku pangkat 3 .



aku sengaja kaburkan , biar mate kau rabun , dan tengok banyak kali . biar rabun jauh , dekat . semualah .

ok , pasal keputusan exam , dah . biarkan . aku dah lah . er . entah . terime je lah . tapi kalau aku dapat tahu ade mat yang sakit hati , busuk hati mendoakan aku . siaplah kau ! Astagfirullah . .



aku nak cakap siket pasal muke bangang aku ni , i know , aku terlalu hodoh untuk diSNAP . dan aku juga kuad perasan macam kau . haha

dalah . banyak mase aku terbangg . . bye ~~

Photobucket