follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 02 February, 2011 at @ 9:52 AM, you can leave your comment (2) (0)
cinte bisa gila !

tadi aku merayau naik kapal wap melalui terusan sweez . betul tak eja nye ni . bedal la . malam tadi aku memang hepi giler syok . walawehh . kawan aku tu si sasa . melayan die malammalam buta dengan comment romen sane sini . jatuh cinta . memang best . garegare cinte punye hal kaw tengok ape sasa cakap pasal aku dekat FB tadi . what this female ! haha . lek lu . sungguh . entahlah . ayat hang memang . ni bukan amaran tapi puji pujian . sungguh . balek la minah . tido .


balek pade topik . terase sedikit diri tu kalau cerita bab pasal cintan cintun . ehem . ehem . kaw pon tak terase ke . tak . serius . walawehh . kau ni tak normal ape . cinta pade Allah . pade mak bapak anak anak kau . samelah tu . tapi ni cinta pade someone . kalau laki pade awek pompuan die . kalau pompuan die , of corse pade super man die . banyak hal berccinta ni . buang mase sane sini . buang tenaga . yela . kalau cinta yang bertepuk sebelah tangan je . macam main tampar menampar . menyakitkan ! memedihkan . memilukan . chop . kau over ni tak sedar diri ke . p / s : tapi kalau dah gian sangat nak cintan ni , dialu alukan , cinta bisa buat orang jadi gila . cinta juga boleh buat orang berjaya . macam mane . ape susah . kalau pakwe makwe korang budak merit scholar , korang amek siket merit die .
weh . ni maen cakapcakap je . bukan real taw ! jangan percaye bulatbulat !
nota kaki : aku sayang senyumm aku :) . ni gian punye cinte . cinte budak hostel la katekan . kan sasa kan . hikhik . Photobucket