follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 30 January, 2011 at @ 5:08 PM, you can leave your comment (2) (0)
Kontest !
waduh . gua join kontest . TUDUNG EKSPRESS ? er . macam best . and that why la ku join kan . ni tag dari EmasPutih . dielah yang kaki tauke adekan kontest ni . ape yang aku kene buad ? pamerkan gambargambar bertudung . aku tak heran pon , sebab aku memang bertudung . dan bak kate sasa . '' HIDUP JANGAN HIPOKRIT'' . kat luar alim . tudung lilit sane sini . labuh paras punggung ! tapi kalw dekat FB . BLOG . ntah manemane lagi . macam sakai . free hair . rambud menggerbna sanesini . macam momok pon ade , hihi . banyak membebel tak sedar tade pamerkan banner kontest ni . nah . nak sangat amek ni . debushh !

1. First kena jadi Follower aku dulu
2. Buat Entry yang bertajuk CONTEST "Aku dan Tudung Express"
3. Sertakan Gambar anda bersama Tudng Express anda
( Tudung biasa pun ok, shwal dan apa saja jnis tudung dialukan)
4. Tag kan 3 orang rakan dan Link kan mereka Contest ini
5. Tinggalkan LINK anda di Comment ini..

untuk kontest comel ni aku taruhkan gambar aku . ni newest . baru upload semalam ! ( tapi amek dah berzamanzaman dar )

Photobucket

tak lawa kan ? yye aku tauw . nak kutuk ? silekan . aku bagi kaki kang . haha . tadelah . it okay to kutuk aku . sebab aku pon rajen kutok orang ! wakaka ! nak tagge gambar ni ea ? ayo . nak tag sape ye . huh . jengjeng ! aku tag kat korang bertige ! amek nih .
1. filda . awak tu comei 2. izzura 3. budak kecik . die ni si gadis bertudung la katekan .
done ! dada ~! tak paham jangan carik aku . aku tak bersalah ! Photobucket