follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 31 January, 2011 at @ 6:09 AM, you can leave your comment (0) (0)
aku nak exam !
simple post malam ni ! dan korang akan paham ! aku nak exam la . fullstop ! mak asyik bebel , result turun sane sini . nak aje aku sambung .
ellow . kite hidup kene la bermurah hati . sedekahkan ilmu dekat orang . bagi siket marakh prekse lepas dekat budak lain . itu pasal result turunn . and dun worry . akan stabill balekk . haha !
bayangkanlah kalau aku seberani cakap macm tu dekat mama ? ayoyo ! dan baru kejap tadi suare nakal berkate .
Ain , ni last pegang lappy tu . esok tade lagi cap jari kau dekat situ !
mak aii ! nagisssss aku . hei . ni PK1 lah . bukan last year exxam pon ! apdahal . orang pandai pon maen blog jugak ! tape . esok pagi mama ade class . hehehehehehe . korang taw ape ? esok aku nak membuta sampai petang ! haha . bisa ? pon boleh . result prekse kalau turun . tolonglah jangan salhkan aku . ni semua budakbudak yang minta sedekah markah tu punye hal la ! aku simpati . hikhik . dalah . lappy dah nak berpindah hak milik . bye !Photobucket