follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 15 January, 2011 at @ 4:46 AM, you can leave your comment (0) (0)
Aku bukan artis !
gua ni bukan lah ebad sangatsangat . tengok care taip pon da mengongmengang . iskh . iskh . diulang . aku tidaklah sehebad sapesape . blog aku lawa ke . senget sane sini aku tengok . taklah sehebad blog hanis zalikha yang banyak idea nak tulis . tak selawa hani yang meletup decoration die . ni macam sakai la . diulang sampah . janganlah ikot . makin kene spam ade ur . ececeh . kau tak bace rules blog ak ke . no copypig here ! i ' m reallt detist of that habits . ou please . don come because i ' ll not sambud kedtangan ko dengan mulot manis . dtambah dengan mke berseri dihiasi senyuman yang shumell . kalau nak aku sambud dengan manis ditampal dengan senyum yang comel macm necik senyum aku tu . please don copying me ! that all .

Photobucket.