follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 14 January, 2011 at @ 11:58 PM, you can leave your comment (0) (0)
again !
baru ku sedar . er . bukan baru ni kes baru . memang baru kes . tapi ni dah lame baru kusedar makin melampau ! ni baru ayat yang betol . yang korang boleh paham betolbetol kan . wakaka . kalau tak mesti kusut fikir ape yang ain mazlan gedik ni bebelkan . huh . letihletih . penad . dah malass . tapi kau masih nak ikot aku . ello . aku bukanlah gadis famous macm orang laen . tak silap aku la kan . ko bukan fames jugak ke . yela . sape je yang ta kenal name gadik kau tu . pade pandngan orang laen terlalu baek . suci bagaikn malakat . tapi hakikat . macam mayat !



nilahh pandangan yang boleh aku cakap . macm langit dan bumi . wakaka .
jahad . jahad sei . huh . this copypig . ko tunggu esok . matilah ko aku kerjakan . kiki . bajed sei ! aku nak boikot tapi tak sampai hati yang suci lagi bersih ni . kiki . dalah nak galigali lagi kubor 7 kaki dalam nak carik bukti kukuh lagi kuad . yang tak boleh jatuh tetumbang kelantai pabila ditiup puting beliung .
Photobucket