follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 03 December, 2010 at @ 6:01 AM, you can leave your comment (3) (0)
TUTORIAL : Icon Comel -Comel
eh , some one request tuto pasal icon comelcomel aku la .
dengan sungguh baik hati aku buat .
hi . baik tak aku ?
cakap baik sekarang !

ok , first step g link kat bawah ini untuk download .

http://userscripts.org/scripts/show/6859

ok , akan keluar button besar colour hijau dye tulis ' install' right ?
ok , tekan la button tu .
Then akan keluar kat bawah akan keluar download finish right ?
ok , next , akan keluar pula nak install atau cancel kan .
click INSTALL .
Dan anda boleh la menulis post anda tu dengan menggunakan gambar -gambar
yang terlebih gedik overdoz ! huhu .
selamat mencuba . jagan lupe tanye kalau tak paham
ape yang aku merepk ni .
=,=


Labels: