follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 10 December, 2010 at @ 6:12 AM, you can leave your comment (0) (0)
TIP-TIP BLOG HEBAT .
:84::83::82:nak dapat kan blog yang hebathebat tak ? aku ade la terfikirkan beberapa tip yang boleh aku nak kongsi dengan korang semua . haha . macam hebat la sangat aku ini .

1. blog korang tu disertai dengan tulisan kecik* BESAR pade post .

nAmA sAyA NuRuL aIn . AnTi HAngPa !
-jAhaTNya AyAt-

2. ayat dalam blog korang boleh dapat A++++ dalam A'Level .

herm,, ain,, npeww,,xbrlaz mc8 sayyew,,??,,
ejaan yang memang tepat 100%

3.meletakkan shoutbox! atau kotak FOLLOWER di kaki blog .

ok la . nie sahaja yang dapat aku fikirkan . bukan untuk mengutuk blog kepada sesiape yang terase . tapi kalau macam ini la , cepat - cepat tanda ''x'' kat tabs itu aku tekan . kepada yang terasa , aku mintak maaf sangat - sangat . haraf faham . aku pon sedar , blog aku juga banyak cacat celahnya . =,=